Silent Hill
.:SH:.
 
.:Silent Hill Film:.
 
.:Egyéb/közösség:.
 

Silent Hill


Silent Hill 2

.:Köszöntelek:.
 
.:Kedvenc:.
Hozzáadás a kedvencekhez!
 
.:Konami:.

 
-Végigjátszás, segítségek-
-Végigjátszás, segítségek- : végigjátszás

végigjátszás

darkarchon  2004.10.13. 11:30

thx darkarchonnak

ha a legfrisseb változatra vágysz : http://w3.enternet.hu/priest/sh4_hun.txt

ÉS a  végigjátszás:

S I L E N T  H I L L  4  :  A  S Z O B A


Spoiler-Mentes Végigjátszás (poén-lelövés-mentes)

Dark Archon által
(darkarchon@freemail.hu)

(alapul DarkVegetto költeményét vettem)

Tartalom:
I. Előszó
II. Végigjátszás
III. Befejezések
IV. Pontrendszer
V. Titkok


------------
I. Előszó
------------

Úgy gondoltam többeknek szüksége lehet egy SH4 végigjátszásra, akik nem tudnak
- vagy nem annyira tudnak - angolul. A fordítás gyors lesz, de azért pontos,
éppen ezért Stephen King féle regényt senki ne várjon, csak úgy mint tökéletesen
magyar, változatos mondatokat. A leírás arra lesz jó, hogy aki elakad, e leírás
használatával tovább tudjon jutni. A leírás DarkVegetto angol nyelvű leírásának
fordítására ill. a saját tapasztalataimra épül.


---------------
II. Végigjátszás
---------------


A. A Kezdet


Az ágyadban kezdesz. Nézz körül, nézd meg a tárgyakat, a képeket. Ha
kigyönyörködted magad, menj a következő szobába. Itt is nézz meg mindent.
Ne hagyd ki a falat, a kis asztal fölött. Nézelődj, amíg egy átvezető film
(továbbiakban film) nem jön.

Ismét az ágyadban vagy. Mikor el akarod hagyni a szobát, ismét egy átvezető
film kezdődik. Eztuán ismét tudsz felfedezni. Jegyezd meg, hogy mostantól ki
tudsz nézni a szobád ablakán. Tedd meg, egy átvezető filmhez, majd lépj ki a
"mégsem" gombbal. Hagyd el a szobát, ha készen állsz.


Most fel tudod fedezni a lakásod. Először vedd fel a jegyzetet a könyvespolc
közeléből. Henry említést tesz a ládáról. Ha mégsem, akkor nézd meg. Szintén
érdemes megjegyezni az ablaknál levő piros könyvet, a lámpa alatt. Ott tudsz
játékállást menteni.

Nézd meg a fürdőszobát és a mosógép szobát. Aztán menj a konyhába kinyitni a
hűtőt. Egy borosüveget és kakaót találsz. A kakaóra szükséged lesz később, a
borosüveg egy fegyver, de nem ajánlom. A legjobb, ha most mindkettőt ott hagyod.

Menj a leláncolt ajtóhoz és nézz ki a kukucskálón. A film után vedd fel a cetlit
az ajtó alól. Hallanod kellene valami robajt a közelben. Menj a fürdőszobába.

A film után vedd ki a csövet a lyukból. Ez egy közelharci fegyver. Ezután menj
be a lyukba. Ha bent vagy, mássz a lyuk végéig.

B. The Subway - A Metró

A film után menj előre a hall végéig. Az ajtók jobbra zárva vannak, sz'al
menj és beszélj a nővel. Ezután haladj tovább a folyosón. Haladj egészen
a WC-ig. Egy film jön. Ezután vedd kézbe a csövet és öld meg a kutyákat.
Érdemes "tölteni" az ütést, nyomva tartva a támadás gombot. Mint minden
SH részben, itt is meg kell taposni az ellenfeleket miután lefektetted
őket, különben életre kelnek újra.

Nézd meg mindkét WC-t. Jegyezd meg a lyukat a női WC-ben, majd haladj
arra a folyosón, amerre eddig. A következő szobában öld meg a kutyát.
Jegyezd meg a forgósorompókat. Öld meg a két kutyát a következő részen.
A jobbra lévő kapu zárva van, úgyhogy haladj a folyosó végéig. Nézd meg
mindkét irányt, bár mind a kettő el van barikádozva, a jobb oldaliban
van pisztoly töltény.

Mivel itt nincs más dolgod, menj vissza a női wc-be, majd keresztül a
lyukon. Az ágyadban ébredsz és az életerőd lassan visszatér, már amennyiben
vesztettél. Menj a következő szobába. A falnál levő kis szekrény el van
mozdulva, menj és vedd szemügyre, majd told el. Vedd fel a pisztolyt. Olvasd
el a szöveget a falon majd nézz át a lyukon. Az átvezető film után hallani
fogod, hogy csörög a telefon. Menj az ágyadhoz, és vedd fel a telefont.

A hívás után térj vissza a nappaliba. Hallani fogsz egy furcsa hangot. Menj a kukucskáló
lyukhoz, hogy filmet láss. Vedd észre, hogy 15 véres kéznyom van a falon. Ezután menj
vissza a fürdőszobába, majd át a lyukon.

Mint azt tapasztaltad, a lyuk oda vezet, ahonnan utoljára használtad. Mindenesetre
haladjunk, vedd ki a "szobor" kezéből az érmét. Ez a Lynch Street forgósorompóhoz jó.
Igy hát menj oda és használd. Akárhányszor használhatod, nem fog elfogyni.

Az ellenségek ezek a részen nem megölhetők, úgyhogy felesleges megpróbálni. Le
tudod őket csapni, de hamar felkelnek újra. Amilyen gyorsan csak tudsz, rohanj a
jobb oldali lépcsőhöz. Ha a szellemek túl közel jutnak hozzád, elszívják az életerőd.
Lent jegyezd meg az automatát,
melyre valami olyasmi van pingálva, hogy "18". Az ajtók zárva vannak, tehát szaladj a
másik irányba, közben jegyezd meg, hogy hol van Cynthia. Az első kocsin van egy piros
gomb, nyomd meg. Hagyd azt a kocsit és menj vissza Cynthiához.

A következő feladatod átjutni a másik oldalra. Ehhez keresztül kell menned a metrókocsikon.
Menj abba a kocsiba, ahova Cynthia volt bezárva. Azonnal menj át a kocsin. Menj felfelé,
és be balra ugyanabba a kocsiba. Vizsgáld meg a játékdobozt. Nyitsd ki az ajtót a kocsi elején.
Menj ki az első ajtón tőled jobbra. Haladj előre, majd jobbra ess be a kocsiba. Menj ki balra,
haladj lefelé, majd be jobbra ugyanabba a kocsiba. Nyitsd ki a kocsi ajtaját, hogy átmehess
a következő kocsba, majd végre elhagyhatod a metrót jobbra.

Most az ellenkező oldali peronon vagy. A hozzád legközelebbi ajtó zárva van. Menj felfelé a
lépcsőn. Fogd a pisztoly skulót, majd menj vissza le. Haladj a metró mellett tovább. Menj be
a lyukba, ha mentened kell vagy kevés az életerőd. Egyébként meg menj le a létrán. Ne menj jobbra
az elágazásnál. Menj egyenesen, és fel a másik létrán. Fogd a töltényeket és nézd meg az ajtót,
hogy kizárjad. Na és most menj le a létrán és el az elágazás felé.

Kövesd a folyosót az ajtóig. Öld meg az 5(!) kutyát vagy simán rohanj el. Vedd fel a golfütőt
a vonatból, majd nézd meg a mozdonyt, hogy örülhess neki, hogy egy kar hiányzik. Vedd fel
az energiaitalt a mozgólépcső aljánál, de még ne menj fel. Javallott a lyukon kereszül felkeresni
otthonunkat és menteni/életerőt gyűjteni mivel a következő rész igencsak durva.

Mint ahogy mindig kellene, vizsgáld meg a lakásodat, hogy nem változott-e meg valamit.
Nézz ki az ablakon, a kukucskálón, nézz át Eileen szobájába. Nézd meg, nincs-e az ajtó
alá fecni csúsztatva. Ha tele az életerőd, menj vissza a lyukon át a mozgólépcsőhöz.

Kettőt tehetsz: 1. rohansz a mozgólépcső belső részéhez lapulva, megpróbálva elkerülni
az ellenségeket. Azonban, ha rossz az időzítésed, meghalhatsz. Megpróbálhatod lassan megközelíteni
az ellenséget, majd ha csap egyet, akkor rohanni. 2. minden szörnybe bele is lőhetsz kettőt,
attól kifekszik, azonban az automata célzás olykor olyanra céloz, amelyik már megpusztult.
Használj energiaitalt, ha nagyon muszáj, de nem ajánlom.

Ha sikerült átjutnod, menj a balra levő elágazáson némi töltényért. Aztán menj fel a lépcsőn,
nézd meg a helyszínt és vedd el az emblémát az ajtóról. Lépj be az ajtón egy filmért. Jegyezd
meg a számot, amit látsz.

Ismét az ágyadban ébredsz. A film után nézz ki az ablakon még egy filmért. Menj a nappaliba.
Vizsgáld meg a szokásos dolgokat. Mikor kinézel a kukucskálón, immáron 16 véres kéznyomot látsz.
Ha eleget nézelődtél, vedd ki a kakaót a hűtőből, az emblémát tedd be a dobozodba, majd menj
a fürdőbe és keresztül a lyukon.


C. The Forest - Az Erdő


Mikor felébredsz az erdőben, első dolgod lenne megjegyezni a kutat, tőled
jobbra. Mivel nem látsz bele, haladj lefelé az ösvényen. Itt egy halom írás
van, de nem tudod elolvasni. Menj át a kapun. A következő terület üres.
Ugyanakkor érdemes megjegyezni a lyukat. Menj át az ajtón. Itt találkozni
fogsz egy új ellenséggel, a darazsakkal. Elég idegesítőek, de nem végtelen
számúak, úgyhogy kezd el ölni őket, s ne feledd eltaposni a mocskokat. Vedd
fel a töltényeket és menj a következő szobába. Még több darázs, ölj vagy fuss
keresztül a szobán. A következő részen egy randa kocsi áll, vizsgált meg.
Találsz 2 jegyzetet, majd haladj tovább.

Itt beszélj a fickóval, majd folytatsd utad a következő helyszínre. 3 kutya
vár rád. Ölj vagy fuss. A következő szobában ismét 3 kutya. Ölj vagy fuss.
Nézd meg a környéket. Érdekes. Nem tudsz (még) bemenni a házba. Igyhát
választanod kell a 3 kimenő ajtó egyikén. Mindegy, milyen sorrendben csinálod
meg. Javaslom az óra járásával megegyező irány, mivel nem számít. Tehát mivel
az észak-keleti ösvénnyel kezdtünk, a dél-keleti a következő.

A dél-keleti ösvény 4 kutyával és egy darázzsal fogad. Tovább. A következő szoba
üres, tovább. A következő szoba üres, kivéve néhány fát. A gyökerei egy kezet
formáznak. Tartsd fejben ezt a szobát, majd gyerünk a következőbe. Itt egy
golfütő és egy lyuk haza, de ez minden. Úgyhogy térj vissza a házhoz, majd
irány a dél-nyugati út.

A dél-keleti út egy üres szobával fogad. Haladj tovább. Itt egy új szellem
bukkan fel. Szaladj el előle, jegyezd meg a lyukat, majd tűnj el innen. A
következő szobában látsz egy kissrácot. Menj feléje - film. Vizsgáld meg a
szobát, főleg a kiásott sírt. Jegyezd meg a belevésett számot. A hely másik
végén lévő ajtó zárva. Igen - vissza a házhoz, nyomás az észak-nyugati útra.

Az észak-nyugati út 3 kutyával és egy adag darázzsal fogat. Idegesítő. Következő
szoba. Néhány darázs. Nem nagy kihívás. Haladj. Itt találhatsz egy elsősegély-
dobozt a földön, és egy lyukat a falon. Ennyi, menj vissza a házhoz.

Láthatod, hogy a fickó a szikláról most itt van. Beszélj vele. Azt mondja, hogy
van nála valami fontos, de nagyon szomjas. Na, ezért hoztuk a kakaót. Add
oda neki. Ad cserébe egy lapátot, olvasd el mi van ráírva. Arról ír, hogy
egy kéz tart valamit, ellenkező irányba, hol a tó és a ház találkozik. Nos,
nemrég láttuk a tavat, az észak-nyugaton volt. Amit keresünk, tehát dél-keleten
kell lennie. Ott is van. Igyhát irány a dél-keleti út. Emlékszel a 3. szobára,
hol a gyökerek kezeket formáltak? Ott kell ásni a lapáttal.

Menj a fák mögé, ahol a kamera mutatja a "kezeket". Használd a lapátot. Kapsz
egy kulcsot. Ugyanakkor a kulcsra a következő van írva: "akinél ez a kulcs van,
örökké fog vándorolni". De mit akar ez jelenteni? Hát kezdj el visszamenni a
házhoz... nem megy, mi? Tehát ki kell találni, hogyan juttassuk el a kulcsot
a házhoz. Menj ellenkező irányba a lyukhoz, vigyázz a szellemmel.

Menj a nappaliba, s tedd a kulcsot a ládába. Majd nézz szét a lakásodban, ha
akarsz és térj vissza az erdőbe a lyukon át. Most már vissza tudsz menni a
házhoz. A háznál menj át a lyukon, vedd magadhoz a kulcsot, vissza a lyukba,
majd nyitsd ki a Wish House (Kívánság Ház) ajtaját és menj be.

Végre, bent a házban. Nézz körül, de ne menj a ház bal oldalára még. Nézz szét
a jobb oldalon. Nézd meg a jegyzetet a könyvespolc aljánál és a törött zárat
a lépcső tetején. Ha kész vagy, menj a ház bal oldalára. Nézd meg a naplót a
gyertyatartók lábánál. Miután elolvastad, kinyílik egy ajtó. Vedd ki az
emblémát az ajtóból, majd menj be. Film. Jegyezd meg ismét a számot.

A lakásodon fogsz felébredni egy rádióműsorra. Az ajtócsengő szól. Menj a
kukucskálóhoz. Film. Mint látod, most már 17 véres kéznyom van a falon. A film
után csináld a házban a szokásos dolgokat. Nézd meg, amit akarsz. Ha megtörtént,
tedd be az emblémát a ládádba. Ez egy jó alkalom a játékmentésre, ha nem tetted
volna már jóideje. Ha készen állsz, menj át a lyukon a fürdőszobában.


D. The Prison - A Börtön

Egy kör alakú börtön első szintjén ébredünk. Az első dolog körülnézni eme
szobákban. Megszámoztam a szobákat óra járásával megegyező irányban. Tehát
keletre állva, az első szoba a Szoba 1. Kilincs törött. Szoba 2: töltény és
firka a falon. Szoba 3: törött, de egy jegyzet van előtte a padlón. Szoba 4:
zárva. De ez a célod. Szoba 5: csak néhány köcsög. Szoba 6: törött. SZoba 7:
jegyzet az ágyon. Szoba 8: ejj, gombák. Öldd meg őket vagy hagyd. Menj ki
az egyetlen ajtón, ami kivezet. Itt két ajtó van és egy lyuk. Arccal a lyuk
felé állva, a bal oldali ajtó zárva, tehát marad a másik.

Haladj lefelé. Ehh, fal szörnyek. De most könnyebb kikerülni őket, mert
szélesebb a hely. Közvetlenül az első létra alatt van egy dupla ajtó. De ez
zárva van erről az oldalról, úgyhogy haladjunk. Egy fél kör után találsz egy
szent medált. Vedd fel, ezek értékesek. Majd menj át a folyosó végén az ajtón.

Ha bent vagy, haladj lefelé, amíg egy ajtót látsz. Menj át rajta. Bent egy
rossz generátor és egy használhatatlan ajtó van. Nem tudsz átmenni rajta,
úgyhogy irány vissza. Darazsak. Érdemes kinyírni őket. Láthatsz továbbá egy
lyukat, és egy táblát, ott ahol lejöttél. Nézd meg, és találsz egy kulcsot.
Ez ahhoz az ajtóhoz jó, mely balra volt, mikor kijöttél az első szint
körfolyosójáról. Hajrá.

Kint vagy. Használhatod a létrát vagy a spirális rámpát. Ha feljutott egy szintet,
menj be az ajtón. Újabb körfolyosón találod magad, szintén 8 szobával. Ha
végignézted mind, menj ismét kívülre.

Haladj felfelé egy újabb ajtóig. Menj be. Ismét 8 ajtó, nézd végig, de ne
ugorj le a padlón levő lyukakon. Útközben találkozni fogsz egy új ellenséggel,
melyet "ikrek"-nek kereszteltem. Öldd meg vagy kerüld ki. Ha végeztél, menj
kívülre ismét.

Haladj felfelé és menj át az ajtón legfelül. Látni fogsz egy ajtót egy
szimbólummal, mely zárva van. Menj a tér másik oldalára és tekerd meg a kart.
Ezzel a harmadik emeletet feszültség alá helyezted. Ez azt jelenti, hogy a
4-es és 5-öt szobában két újabb jegyzet vár, hogy elolvasd. Itt az idő
leugrani a lyukakon. Nézd meg a térképed a 3. emeletről. Hasonlítsd össze a
2. és 1. emelettel. A lyukak a 2. emeleten törött ajtóhoz vezetnek, ugyanakkor
az 1. emeleten csak a [Szoba 6] volt zárva, tehát ez a megoldás. Menj a [Szoba 6]-ba
a 3. emeleten és ugrálj le egészen az alaksorba.

A zuhanyzóban vagy. Azonnal öldd meg az ikreket, majd zárd ki az ajtót és menj
át rajta. Fordulj jobbra és zárd ki az ajtót. Menj fel a létrán. Először is
nézd meg a jegyzetet. A véres ágyas szobákat kell helyesen pozicionálnod. Nézz
át a lyukakon, hogy megtaláld a véres ágyas szobát az első emeleten, ahol vagy.
Nézd meg a térképet és jegyezd meg a helyét. Ezután menj fel a létrán a 2.
emeletre és nézd meg a jegyzetet. Használd a kurblit, hogy belődd a 2. emeleti
véres ágyas szobát az első emelet fölöttire. Menj a 3. emeletre és igazítsd a
3. emeleti véres ágyat a másik kettő fölé. Tekerés közben átvezető film jön, de
ez NEM jelenti azt, hogy a szobák jó helyen vannak. Tekerd tovább a kart, amíg
a véres ágyak egymás felett nem lesznek.

Visszatérve az alaksorba újabb film fogad. Menj a létrákon vagy a spirális rámpán
a 3. emeletre, be a véres ágyas szobába és urgálj le végig az alaksorba a lyukon át.
Most a konyhában vagy. Öld meg a gombákat, majd menj be a déli ajtón. Zárd ki az itteni
ajtót, majd menj vissza a konyhába. Ha a gombák visszanőttek, írtsd ki. Menj át a
nyugati ajtón. Vedd ki az emblémát az ajtóból és menj át rajta, használva a 3.
emeleten levő jegyzetbéli kódot. Ha "it's too dark to read" üzenetet kapsz, akkor
a fény nem jut le. Ez két dolgot jelenthet. Vagy nem nyitottad ki a vizet a legfelső
szinten, vagy - ami valószínűbb - nem igazítottad a 2. és 3. emeleti véres ágyas
szobákat az 1. emeletihez. Ebben az esetben menj vissza és tedd meg. Ha sikerült
belépnek a kódzáras ajtón, átvezető film jön.

Visszakerültél a lakásodba. Először nézd meg a fürdőszobát. Ezután csináld a
szokásos körülnézést. Tedd le a dobozba az emblémát, majd nézd meg a kukucskálót,
ha akarod, hogy láthatsd a 18. véres kéznyomot. Ha végeztél, irány a lyuk.


E. The Building - Az Üzletközpont

Egy folyosón kezdesz. Szaladj mindenen keresztül, míg el nem érsz egy kocsiig.
Az ajtó törött. Haladj lefelé a lépcsőn. Új, majomszerű ellenség tűnik fel.
Tanácsolom, hogy nyírd ki őket, mert igencsak idegesítőek. Az itteni ajtó szintén
törött. Haladj lefelé a lépcsőn. Film. Ezután öld meg a majmokat, majd át az ajtón.
Bent látni fogsz egy szellemet, átszúrva egy karddal. Először is vedd ki a kezéből
a kulcsot, majd húzd ki belőle a kardot. Használd a kulcsot az ajtón és lépj le.
A másik ajtó a szobában törött, ne foglalkozz vele.

Haladj a következő szobába a lépcsőn, és figyelj a szellemekre. Menj a következő
szobába és vedd fel a töltényeket. Folytatsd utad a következő szobába, ahol egy
golfütővel és egy baseball-ütővel lehetsz gazdagabb. Javaslom, hogy a baseball-ütőt
válaszd, mert jobb, mint a cső. Jegyezd meg az itteni lyukat, és irány a kijárat,
átellenben, melyről bejöttél.

Haladj lefelé a lépcsőn a következő szobáig. Ez egy kisállat kereskedés 3 kutyával.
Öld meg őket, mert kikerülni nehezebb. Vedd el a kulcsot a polcról. Néhány darázs
vetődik rád. Ölj. Lépj le az ajtón keresztül, le a lépcsőn, kikerülve a szellemet.
A következő szoba üres, de nézd meg mindenesetre.

Menj vissza oda, ahol a baseball-ütőt találtad. A kulcs a kisállat kereskedésből
ehhez az ajtóhoz jó. Használd és menj be az ajtón. Odabent 5 majom vár, próbáld
meg elkerülni, hogy sarokba szorítsanak. Az ajtó törött. Haladj tovább a folyosón.
Az itteni ajtó törött. Menj be a liftbe. Egy átvezető film után az alsó szinten
találod magad. Hagyd figyelmen kívül. Menj a legfelső szintre. Az ellenkező oldali
ajtón szállj ki, mint amelyiket beszálltál. Menj a folyosó végére, került ki a
szellemeket, hogy hozzájuss egy lapát fegyverhez és egy másik "Engedelmesség
Kardjához".

Menj vissza az alsó szintre, vedd fel a töltényeket az ellenkező oldalról, majd
szállj be a liftbe és menj le a létrán, az ellenkező oldalon. Odalent találsz egy
energiaitalt a törött oszlop mellett. Majd ölj gombákat és mássz fel a létrán.

Az ajtó tőled jobbra törött és ami előtted van, az zárva. Sz'al menj tovább az U-
alakú folyosón. Itt két majom és 3 kutya van, úgyhogy légy óvatos. Minden ajtó
zárva van, úgyhogy nyugodtan továbbmehetsz. A következő folyosó hihetetlen mód
5 majmot tartalmaz, az egyiknél még golfütő is van. Ha akarod magadhoz veheted,
de csak helypazarlás.

Menj le a lépcsőn és át a sarokban levő ajtón. A következő lépcsők némi férget
tartalmaznak, úgyhogy öld meg őket és menj át az ajtón. Itt újabb 3 féreg van,
úgyhogy ha kevés az életerőd, figyelj oda. Vedd fel a baltát az asztalról és
olvasd el a jegyzetet a bárpulton. Hogy megleld a választ, vissza kell menned
a lakásodba és kinézni az ablakon. Balra és felnézve láthatsz egy táblát. Az
azon levő utolsó 4 szám a kód. Nézd meg a kukucskálólyukat az ajtódon, majd
menj vissza a lyukon, és át a kódos ajtón.

Egy eligazító film után megkezdheted hosszú utad felfelé a lépcsőn. Szellemek
fognak üldözni, úgyhogy siess. Ha elérted a tetejét, vedd ki az emblémát az
ajtóból és menj be. Figyelj a filmre és jegyezd meg a számot.

Ismét otthon. Menj a nappaliba és hallgasd meg a rádió adást. Aztán nézz ki az
ablakodon. Nézd meg, jött-e ajtó alatti üzenet, nézd meg a kukucskálót, Eileen-t,
stb. Érdemes menteni. Ha készen állsz, irány a lyuk.


F. The Apartmans - A Szobák

Ezt a világot egy folyosón kezded. A 301-es szoba nyitva, úgyhogy mozdulj rá.
Odabent találsz egy naplót és egy vörös papírt, valamint egy halom pornólapot.
Azután menj a fotószobába. Nézd meg a két vörös posztert és lesz 2 kulcsod.
Aztán nézd meg a naplót itt. Jegyezd meg a szobában lévő lyukat, majd menj vissza
a folyosóra. Tedd a piros papírt az ajtód (302) alá. A 303-as és 304-es szoba zárva,
menj ki a lépcsőházba. A lépcsőn van egy ember. Beszélhetsz vele, ha akarsz, de
ne vedd fel a babát, amit adni akar. Menj a lépcsőn az alsó szintre. Használd a
postaláda kulcsot a postaládákon. Aztán menj a nyugati szárnyra.

Itt ki tudod nyitni a 105-ös szobát a házmester kulcsával (Superintendent's Key).
Bent vedd fel a lakáskulcsokat és a két vörös papírt. Olvasd el a feljegyzést a falon.
Aztán olvasd el a naplót az ágyon a folyosó végén. Több, mint valószínű, hogy egy
szellem fog üldözni. Vagy kikerülöd vagy használsz egy kardot és a padlóhoz szögezed.
Avagy egy Szent Medált használva egy fegyverrel végleg kivonhatod a forgalomból.

Menj a 106-osba. Találsz egy elsősegély dobozt és egy telefont. Hívd fel a számot
a telefon mellett. Ezután hagyd el a szobát. A 107-es szobában nincs semmi. Menj át
a kelet szárnyra.

Két kutya vár. Aránylag könnyű megölni őket a baltával. A 104-es szobában némi darázs
van, öld meg őket a kényelem kedvéért. Semmi más nincs itt, úgyhogy irány a 103-as szoba.
Itt sincs semmi, leszámítva néhány törött ajtót. A 102-es szobában férgek vannak, taposd
el őket és nyitsd ki a hűtőt. Szedd össze belőle a piros papírt. Ha akarod visszatérhetsz
a 302-es szobához és lerakosgathatod a vörös papírokat az ajtó alá. Mindenesetre, a 101-es
szoba tele van fegyverrel, sajnos csak makettek, viszont találhatsz némi töltényt. Haladj
a 2. emeletre.

Kezdjünk a nyugati szárnnyal. Három kutya vár. Öld meg őket vagy várd meg, amíg ők
látnak meg téged. A 205-ös szobában egy kazetta van. A szoba többi része üres. Tovább.
A 206-osban két kutyán kívül semmi sincs. A 207-es szobában egy revolver és egy véres
papírkosár van. Haladjunk a keleti szárny felé.

A 204-es szoba teljesen üres. A 203-asban egy véres ing van a hall végén. Nézd meg egy
újabb piros papírért. A 202-es szobában végre válaszolhatsz a telefonra, melyet megcsörgettél.
Továbbá megnézheted a festményeket. A 201-es szobában némi darázson kívül más nincs. Menj
fel a 3. emeletre. Emlékezz: ne vedd fel a babát. Ez csak veszekedést szülne, amúgy meg
nem jó semmire. Csak hagyd ott.

A 304-es szobában töltény van, de csak ennyi. A 303-as szoba kulcsa hiányzik, a te ajtód
meg még mindig nem nyílik. Tedd a megmaradt piros papírdarabokat az ajtód alá, majd menj
a lakásodba a 301-es szobában levő lyukon át. Itt nyugodtan leteheted a lakáskulcsokat.
Majd olvasd el az összes piros fecnit az ajtód alatt. Ráeszmélsz, hogy a 303-as szoba kulcsa
valami csoda folytán az ágyad mellett van. Vedd fel s gyorsan menj át a lyukon, majd be
a 303-as szobába. Újabb film fogad, újabb számmal.

Ismét a szobádban ébredsz. Nézd meg az új papírt az ajtód alatt, és vedd fel
a talizmánt a közelében. Csináld a szokásos lakásos balhékat. Nézd meg Eileen
szobáját egy nem mindennapi meglepetésért. Aztán nézz ki az ablakodon egy filmért.
Ments, aztán menj a fürdőszobába.

Meglepetés. Nincs többé lyuk. Folytatsd a felfedezést. Észre kellene venned
egy jelet a mosógépes szoba falán. Megvizsgálva úgy néz ki, mint egy démon.
Használd a talizmánt. Ezután 4 bemélyedés lesz a falon és neked épp 4
emblémád van a ládádban. Véletlen egybeesés? Nem. Vedd ki a dobozból az
emblémákat és használd a mosógép szobában. A felső bemélyedésbe a narancssárga
embléma kell, az alsóba a lila. A bal oldaliba a rózsaszín, a jobba a sárga.
Ha mindet jó helyre raktad, egy vadiúj lyuk nyílik. Ez ugyanúgy működik, mint
a régi, úgyhogy gyerünk át rajta.

G. The Hospital - A Kórház


Egy kórház folyosóján találod magad, az első szinten. Egy jó adag darázs van itt,
öld meg őket. Aztán menj vissza abba a szobába, ahol felébredtél (emergency room).
Semmi felvehető nincs ott, de íme az új ellenség, nővéreknek kereszteltem el.
Menj vissza a folyosóra. A legészakibb szoba ajtaja törött, de útközben egy
filmet kapsz és egy táskát vehetsz fel. A sürgösségi szobával szemben egy iroda
van. Egy papírvágó kés van az asztalon. Használd a másik ajtót, hogy a recepcióra
juss. Nézd meg a röntgenképeket egy újabb filmért. Aztán olvasd el a jegyzetet,
a röntgenképekkel szemben lévő asztalon. Hagyd el a szobát a másik ajtón.

A dupla ajtó - mely szemben van azzal, amerről jöttél - törött. Ettől az ajtótól
délre levő szoba egy 2. sürgősségi szoba. Energiaital van a kis polcon. Ennyi.
A mosószobában (washroom) mindössze egy lyuk van. Az ettől délre felvő szobában
egy elsősegélydoboz van az asztalon. A szobával átellenben két nővér van és egy
ampulla. Vedd fel. Menj a délre levő lifthez, de mivel nem működik menj a mellette
levő ajtón a lépcsőházba. Menj fel a következő emeletre.

A második emeleten hívd a liftet a gombbal. Mint láthatod, tolószékek szambáznak
fel-alá. Mivel meg tudnak sebezni, célszerű kikerülni őket, amennyire csak
lehet. Nos, az itt levő szobákban levő dolgok elrendezése VÉLETLENSZERŰ. Igy
nem lehet egyértelmű leírást készíteni. Ami a lényeg, hogy az egyik szobában
van egy kulcs. Amint elveszed, egy rács zuhan rád. Használd ezt a kulcsot, hogy
kijuss. Az egyik ajtó zárva van a folyosón, szintén ez a kulcs nyitja. A többi
szobában energiaital, szent medál, nővérek, stb. van. Biztos, ami biztos, nézd
meg az összes szobát.

Újdonsült társaddal menj vissza az első szintre. Vissza kell juttatnod a
vendéged az igazi világba. Csak óvatosan, mert a folyosón két nővér van.
Menj a mosószobába, keresztül a lyukon. Mikor kimész a nappaliba, négy
dolgot vehetsz észre. Először is, a vendéged nem követett téged. Másodszor,
a ventillátorod leszakadt. Harmadszor, 3 jegyzet van a könyvespolcodnál.
Valamint egy újabb piros papír van az ajtód alá csúsztatva, melyben egy
kulcs van. Miután minden megnéztél, menj vissza a lyukba.

Egy film után, irány a lift. Mivel elhívtad a 2. emeletre, szabaddá vált az út.
Az ott lévő ajtóhoz kellett a kulcs. Az ajtó túloldalán 3 nővér vár. Öld meg
őket, olvasd el a lépcső alján levő ajtó mellett a feliratot, majd át az ajtón.

Ez az út igencsak érdekes. Ugyanakkor se felvehető tárgy, se ellenség. Menj
le egészen az út végéig. Útközben van egy lyuk, de ne törődj vele. Csak menj
át az út végén levő ajtón.

H. The Subway Revisit - A Metró Újra

Ismét a metróaluljáróban vagy. Haladj tovább a folyosón, amíg nem látsz 2
ajtót. Egy Szent Gyertya van a bal oldali ajtó közelében. Az ajtó törött.
A jobb oldali ajtó viszont zárva van, de erről az oldalról, úgyhogy zárd ki
és menj át rajta. A túloldalon ismerős kép fogad, ezúttal azonban 3 majommal.
Mivel szükséged van a metró érmékre, menj a női wc-ben levő lyukba, s vedd
magadhoz.

Észreveheted azt is, hogy az ablakok mozognak, valamint hogy az életerőd
már nem tér vissza magától. Olvasd el az ajtód alatti piros papírt, hogy
megértsd a helyzetet. Továbbá nézd meg a másik borítékot, abban a játékdoboz
kulcsa van. A szellemek megsebesítenek, ha túl közel mész a megszállt
helyekhez. Ezt el tudod kerülni, ha van nálad egy Szent Medál, azonban ez
egyből eltörik. Használhatsz Szent Gyertyákat is, ha jó helyre teszed,
megszünteti a szelleminváziót. Ugyanakkor az életerőd most már sosem fog
helyreállni a lakásban. Mindenesetre - a játékdoboz kulccsal és az érmével -
térj vissza a lyukba.

Menj a forgósorompók felé. Filmet látsz. Aztán két lehetőséged van. Mész a
Lynch Street forgósorompón át vagy - és én ezt javaslom - folytatod utad
ezen a folyosón a két zsákutca feljárat felé. Új ellenségekre lelsz, valamint
egy ezüst golyóra. Az ezüst golyók nagyon erősek. Bármilyen szellemet leterítenek
egyetlen lövéssel. Ha nem akarod, hogy ez a szellem (egyike a legidegesítőbbeknek)
kövessen a játék hátralevő részében, akkor lődd le az ezüstgolyóval és szúrd át
egy karddal.

Ha lelövöd, ha nem, a Lynch Street forgósorompón át halajd lefelé a lépcsőn.
Itt két kutya vár rád és egy energiaital. Ne felejtsd el felvenni a lovagló
ostort, amit a széken találsz középen. Majd haladj lefelé a lépcsőn. Haladj
át a metrókocsikon, egészen a játékdobozig. Nyitsd ki a kulccsal. Találsz egy
koszos érmét. Vissza kell menned a lakásodba lemosni. Menj az állomás északi
végében levő szobába. Vedd fel a Szent Gyertyát. Menj le a létrán.
A társad nem tud követni, de semmi gond. Itt biztonságban van. A legjobb,
ha itt hagyod, amíg el nem hagyod a metrót.

A lakásodban mosd le az érmét a konyhai mosogatót használva. Menj vissza a
metróba. A lépcső tetején van egy elsősegélydoboz, azonban két kutya őrzi.
Te döntöd el, kell-e. Mindenesetre használd a megmosott érmét a kaja
automatánál. Cserébe kapsz egy "tetthely" kulcsot. Ez a kulcs ahhoz az
ajtóhoz jó, ahol az emblémát találtad. Tehát menj vissza a szobába, ahol
a társad van, le a létrán, és jobbra el az elágazásnál. Most ismét menj fel
a mozgólépcsőn. Ugyan kevesebb falszörny van, de azért figyelj oda. Ha
felértél, balra láthatsz egy kutyát és egy energiaitalt, majd menj fel a lépcsőn.
Vedd fel a metrókártyát a földről. Ez segít, hogy a társadat eljuttasd egy
szép rövidítéssel a célhoz. Menj be az itt levő ajtón a "tetthely" kulccsal.
Fogd a vonatkilincset, majd hagyd el a terepet a forgósorompón keresztül.

Menj a Lynch Street-i sorompón át a társadért. Menj vissza vele oda, ahol a
metrókártyát találtad. Most vele együtt kell lemenned a mozgólépcsőn. Ez
egy kicsit nehéz. Vagy lődd le a falszörnyeket, hogy ne tudják megsebezni
a lányt, vagy csak fuss.

Ha sikerült leérned, irány a metrószerelvény első kocsija. Tedd a helyére
a vonatkilincset, mire a metró elmozdul, szabaddá téve neked a kijáratot.
Menj arra. Filmecske. Kerüld ki az új ellenséget és menj át az ajtón. Ismét
az ominózus csigalépcsőn vagy. A látvány kicsit megváltozott, de a lényeg
ugyanaz. Használd a lyukat, ha menteni akarsz. Ha készen állsz, menj át
a csigalépcső alján levő ajtón.


I. The Forest Revisit - Az Erdő Újra

A temetőben kezdesz. Ha közel mész a kiásott koporsóhoz, egy adag darázs fog
kirepülni. Szükséged van a fáklyára, az égő fáklya közeléből. Ezzel beláthatsz
a sötét helyekre. A következő szobából menj vissza a lakásodba és a mosógépes
szobában mártsd bele a fáklyát az olajba, így tovább fog égni.

Ha visszatértél, egy ember fog üldözni. Elfuthatsz előle vagy kiütheted. Kiütni
nehéz, de egy kis ideig nyugtod lesz tőle. Ha ezt választod, a legjobb ha oldalazol
mikor rád akar lőni, majd megcsapod. Ugyanakkor, ha szobát váltasz, ismét ott
lesz az ipse. Ne aggódj, csak pár szobáig tart.

Újabb érdekes jegyzetek. Az összes feliratot, amit te nem tudtál elolvasni, a
lány képes rá. Ha a közelébe viszed, el fogja olvasni. Ugyanakkor valószínű,
hogy megsebesítik, mint ahogy téged is.

Gyújtsd meg a fáklyát. Kézbe kell venni, mintha fegyver lenne, majd ahol bejöttél
a világba, az ott levő égő fáklyánál gyújtsd meg. Aztán indulj el a ház felé.
Útközben látsz egy kutat. Az égő fáklyával meg tudod nézni, mit rejt. Egy bábufejet.
Továbbá a lámpa alatt találsz egy energiaitalt. Van még két kutya, a következő
szobában meg még egy.

A háznál van egy bábu, melynek hiányoznak a testrészei. Valamint találsz egy
jegyzetet a földön. A bábufej - csakúgy mint az összes többi testrész - a bábun
használható. Minden úton találsz egy testrészt, kivéve az észak-keleti úton,
ahol kettőt. Vedd fel a láncot a hordók mellől és add a társadnak. Mivel a fejet
már megszereztük a dél-nyugati részen, haladjunk az észak-nyugati felé.

Az első szobában két iker, egy kút, egy energiaital van. A következő szobában
egy csákányt találsz. A következőben filmecske. Majd vedd fel a díszes medált
a sírkőről. Továbbá találsz némi töltényt is. Gyújtsd meg a fáklyádat, majd
irány a kút.

Visszafelé szellemekbe ütközöl, kerüld ki őket és haladj. Visszaérvén a házhoz,
tedd a helyére a bábu jobb lábát. Itt az idő elnézni az észak-keleti útra,
ahol két testrész lesz.

Az első szobában csak egy iker van. A másodikban nincs ellenség, de van egy kút.
A következőben meggyújhatod a fáklyádat, de találkozol egy új szellemmel. A legjobb
lenne leszúrni egy karddal, de visszarohanhatsz az égő fáklyával az előző szobába,
és megszerezheted a testrészt a kútból. Tedd ezt. A 4. szobában egy halom darázs,
valamint szellem fog üldözni. Az 5. szobában egy energiaital van. Semmi sincs a
6. szobában. A 7. viszont tartalmaz egy fáklyagyújtót, de még ne gyújtsd meg a
sajátodat. A 8. - és egyben utolsó - szobában egy majom, egy kút, egy gyertya és
egy energiaital van. Ha felszedtél mindent, menj vissza a 7. szobába, gyújtsd meg
a fáklyát és vedd fel a bábu jobb karját a kútból.

Visszafelé a 7. szoba tele van majommal. A 6.ban még ott a szellem, de semmi új.
A 3. szobában van egy új Szent Medál. A háznál tedd a helyére a két testrészt,
majd irány a dél-keleti szárny.

Az első szoba egy halom darazsat tartalmaz és egy energiaitalt az egyik sarokban.
A 2. szobában egy darázs van, valamint a már ismerős vadász, aki új játékszert
talált. A 3. szobában egy ezüstgolyó van a kézformájú gyökereknél. De ne pocsékold
el most, tartogasd egy igazán durva szellemnek. Fogok szólni, mikor. A 4. szobában
egy energiaital, egy kút és egy égő fáklya van. Milyen kényelmes. Fogd a bábu
bal lábát a kútból, majd irány vissza. Szellemek fognak üldözni, de amúgy semmi
új nem lesz, szóval csak fuss vissza a házhoz.

Tedd a helyére az utolsó testrészt és láss filmet. Menj le a lépcsőn és olvasd el
a könyvet az oltáron. Aztán használd a díszes medált az ajtón. Átlépve a már
ismerős csigalépcső fogad, új díszlettel. Ha akarsz visszamehetsz a lyukon menteni,
majd irány a lépcső alja.


J. The Prison Revisit - A Börtön Újra

Egy lift tetején kezdesz. Menj be középre és a lift elindul. Aztán menj ki az
ajtón. Fel kéne ismerned a terepet, de a fickó, aki üldöz idegesítőbb, mint
valaha. Rohanj le a 3. emeletre. Három iker vár a körfolyosón. Nézz meg
minden szobát és gyűjts össze minden mozdíthatót.

Ezután ugorj le végig a véres ágyas szobában levő lyukból. Ez megakadályozza,
hogy a csajszi kövessen, míg te felfedezed a terepet s használhatod kint a
létrákat is, elkerülve ezzel a két pisztollyal felfegyverzett barmot.

Mindenesetre, az alagsorban megismered a következő célod. Ez az a szoba,
ahol utoljára a végzetes film volt. Nos, a konyhában vagy, menj nyugatra,
öld meg a gombákat, vedd fel a fogoly ingét. Haladk tovább. A kantinban
egy Szent Medál és egy energiaital van. Menj ki a folyosóra, de ne hagyd ki
a zuhanyzót, mert töltény van ott és csak gombák őrzik. Menj a létrán a
megfigyelőszoba 3. emeletére, ahol egy bőrkorbácsot találsz, fegyvert
a társadnak.

Hogy tovább tudj jutni, az inget a véres kádadba kellene mártani, hogy a
viaszfelirat olvashatóvá váljon. Hogy ezt megtehesd, a legrövidebb út az
első emeleti lyuk. Miután elolvastad az ingen a feliratot, menj vissza a
börtönbe.

A jegyzetből világossá kéne váljon számodra, hogy a 2. emeletre kell menni.
Ott 4 iker vár és egy jóadag féreg. Nézd végig mind a 8 szobát, olvasd el
a naplókat. Az egyik szobában egy kard van az ágy alatt, vedd ki. Nyomás
az első szintre.

Két iker és darazsak várnak. Miután megölted őket, nézd végig a szobákat.
Semmi különös nincs bennük ném töltényt, gyertyát és italt leszámítva.

Mikor le akarsz menni az alaksorba, egy film kezdődik. Az a szellem a
következő célpontod, nála van egy kulcs. Hogy megszerezhesd, le kell csapnod,
és keresztüldöfni egy karddal. No, most célszerű használni az ezüstgolyót,
mert anélkül elég nehéz. Az ezüstgolyó egyből leteríti, majd állj mellé és
szögezd a padlóhoz az ágy alatt talált karddal. Vedd el tőle a kulcsot, majd
ideje összeszedned a csajt a cellából. Add oda neki a korbácsot. Indulj el
az alaksorba, de sajna a létrát már nem használhatod, így megpróbálhatod
elintézni a vadászodat vagy inkább fuss. Van még pár darázs, de nem nagy ügy.

Ha visszaértél az alaksorba, fogd az elsősegélydobozt a lámpa alól, közel a
lyuk mellett. Aztán húzd ki a kardot a szellemből és menj át a bezárt ajtón.
Itt 6 iker vár. Öld meg őket és menj át az ajtón a hall végén.

A hely annyira ismerős, hogy már nyomasztó. Menj vissza a lakásodba, tedd a
szokásos dolgokat. Jó ötlet menteni. Ha készen állsz, menj vissza a lyukon,
majd le és át az ajtón.


K. The Building Revisit - Az Üzletközpont Újra

A filmecske után vedd fel a naplót a földről. Ez leírja az új célod.
Hülyeségnek tűnik, de meg kell tenned. Üdvözöld az új szellemet, majd
szállj be a liftbe. Nyomás a legfelső emeletre. Kiérve a hosszú folyosóra
találkozol 3 majommal. Találsz töltényt. Kimenve a másik irányban az
épület tetején találod magad.

A következő részen két kutya és egy energiaital van. Folytatsd utad a sport-
osztály felé. Jegyezd meg, a röplabdás kosárból hiányzik egy labda. A
pénztárgépnél szülinapi gyertyák vannak, vedd fel.

Menj ki a lyuk melletti ajtón. Vedd fel a gyertyát, aztán haladj tovább a
másik ajtón. Innen menj felfelé, míg el nem érsz egy ajtót. Menj be. Vedd
fel a kitömött macskát, és tedd a szülinapi gyertyákat a tortára. Menj ki
a másik ajtón. Menj fel a lépcsőn és öld meg a két kutyát. Fogd az
energiaitalt a lépcső és a ventillátor közti folyosóról. Menj fel a lépcsőkön.
Az ajtó törött, de egy gyertya van a földön és revolver töltények a kocsi
motorháztetején, a kerítéshez közel. A következő folyosó két kutyát, egy
golfütőt, valamint egy lyukat tartalmaz.

Menj vissza egészen a sportosztályra. Innen most válaszd az északi ajtót.
Innen lépcsők vezetnek az állatkereskedésbe. Vigyázz, 3 szellem van itt.
Tedd be a kitömött macskát a ketrecbe, majd lépj le a másik ajtón. Vedd
fel a töltényeket és az energiaitalt a távoli sarokból, ha meg akarod
kockáztatni. Mindenesetre menj ki az ajtón és le a lépcsőn, majd be az
itteni ajtón.

Egy fejreállt irodában vagy 4 darázs és némi tölténnyel együtt. Ha itt
végeztél, menj vissza egészen a liftig, ahol kezdtél. Menj az alsó szintre,
az ajtón túl egy gyertya van. Menj vissza a liftbe és menj le a létrán. A
másik létra a másik liftbe vezet, ne foglalkozz vele. Csak öld meg a gombákat,
és menj a folyosó végére. Vedd fel a biliárdgolyót a létra lábánál, majd
menj fel a létrán. Ismét az U-alakú folyosón vagy. Az ajtók még mindig töröttek,
úgyhogy öld meg a darazsakat és haladj előre, majd egy átvezető film jön.
Ezután egy elsősegélydoboz van a kerítés mellett. A következő helyen egy
röplabda és egy Szent Medál várja, hogy felvedd. A következő szobában menj le
a lépcsőn, kerüld ki a tolószékeket. Menj át az ajtón. Két ajtó törött, menj
át a harmadik ajtón.

A bárban vagy. Olvasd el a jegyzetet a pulton és tedd a biliárdgolyót a
biliárdasztalra. Ki kellene nyitnod az ajtót, de össze kell előbb szedned
a csajt, és a helyére tenned a röplabdát. Tehát menj vissza a sportosztályra,
tedd le a röplabdát, de közben hozd magaddal a társad. Amint a helyére teszed
a labdát, harangozást hallasz. Ez az óra a fejreállt szobából. Menj át az
állatkereskedésen, le a lépcsőkön, egyenesen abba az irodába.

A szoba immáron nincs fejre állva. Menj át az órás ajtón. Egyik ajtó sem
működik itt, kivéve a legalsót. Átlépve négy majom és egy kutya fogad.
Ha megölted őket, 4 golfütővel lehetsz gazdagabb. Valamint egy energiaital
is van a kerítés mellett. Menj tovább az ajtón, ez az U-alakú folyosóra vezet.
Menj a bárba. Közvetlenül a bár előtt egy majom és egy darázs vár. Valamint
a bárban is van egy majom.

Hogy megtudd a számzáras ajtó új kombinációját, tudnod kellene a bár új
telefonszámát. Ugyanakkor a táblát, melyet a szobádból látsz, még nem
cserélték le. Tehát az egyetlen logikus megoldás, ha hívod a régi számot.
A hang a telefonban elmondja, hogy a szám megváltozott, s megadja az újat.
Jegyezd meg az utolsó 4 számjegyet. Menj vissza a bárba és üsd be a kódot.

Átlépve az ajtón, le kell menned a lépcsőn. Egy halom darázs van, megölheted
őket, ha akarod. Mikor végre leérsz az aljára, vedd fel az elsősegélydobozt,
és menj át az ajtón. A filmecske után menj a másik ajtóhoz és olvasd el a
feliratot. Azt írja, hogy egyetlen igazi falszörny van a teremben, ha megölted,
csak akkor juthatsz tovább. Mivel abszolút véletlen, hogy melyik szörny az igazi,
csak úgy tudod meg, ha megcsapod mindegyiket egyszer. Az lesz az igazi, amelyik
megcsapásakor az összes többi is megremeg. Azt kell megölni. Ha meghalt, kinyílik
az ajtó és továbbmehetsz. Ismét a csigalépcsőn vagy, átmehetsz a lyukon haza,
ha akarsz. Mindenesetre lent vedd fel a naplót és menj át az ajtón.


L. The Apartmans Revisit - A Szobák Újra


Amit egyből észreveszel, hogy az apartmanod egy szokatlan verziójába kerültél,
és nem FPS-ben vagy. Nézd meg az asztalt, két könyv van rajta. Egyéb dolgok
vannak a falakon a hálószobád és a fürdöszoba közt. Jegyezd meg a repedést
a falon. Menj a saját szobádba és vedd fel a 4 piros cetlit. Aztán menj vissza
a nappaliba, a beázott részre. Film. Ez megmutatja, hogy most mi a teendőd.

Fogd a Remény Csákányát a falból és menj át a lyukon a fürdőszobában. Visszatérvén
a lakásodba használd a Csákányt ugyanott, ahonnét az alternatív lakásban kivetted.
Menj át a lyukon. Érdekes terep. Nézd meg a testet és vedd el a kulcsot. Menj
vissza a lyukon keresztül a másik lakásba. Végre elhagyhatod a szobádat, használd
a kulcsot a bejárati ajtódon.

Egy filmecskét követően ismét a barátoddal vagy. Azonnal kezdd el megnézni
a szobákat. A 301-esben egy Szent Medál van valamelyik hátsó szobában,
meg 3 iker. Menj le a lépcsőn, hogy találj egy energiaitalt ugyanott. Ez
a második emeletre vezet, egészen pontosan a 201-es szobába. Menj a 202-es
szobába. Eközben megint üldözni kezd a szőke srác. Egy kard van a szobában,
a terem végén. Menj át a résen keresztül a 203-as szobába. Egy rovarírtót
találsz a földön. Ez lefagyasztja a szellemeket, de nem fogod hasznosnak találni.
A 204-es szobában egy energiaital van a konyhapulton. Menj ki a folyosóra.

A folyosón 5 nővért találsz, ölj meg annyit, amennyit biztonságosan el tudsz
intézni, majd menj a nyugati szárnyba. A 205-ös szobában egy energiaital van
a hálószobában. A 206-osban egy gyertyát találsz az emeletes ágyak között a
gyerekszobában. Menj át a lyukon, hogy a 207-esbe juss, ahol töltényeket találsz
a hall végén. Menj ki a 207-es ajtaján a folyosóra és öld meg az ikert, majd
menj le a lépcsőn.

Most az első emelet nyugati szárnyában vagy. Egy energiaital van a 107-es szoba
mögötti hallban. A 106-os szoba egy egészségügyi aranybánya. Egy elsősegélydoboz
van a hálóban, egy ampulla a fürdőszoba lefolyóban, mindkettő a hall végén.
A 105-ös szoba a gondnoké. Le van láncolva 6 lánccal. ez azt jelenti, hogy 6
célod van. Menj az első emelet előterébe. Nézd meg a jegyzetet a földön, aztán
ugorj neki a keleti szárnynak.

Ott egy akasztott hullát találsz és hallasz egy párbeszéd részletet. Menj a 104-es
szobába, ahol találsz két falszörnyet, elsősegélydobozt és egy másik akasztott
hullát a hall végén. Még beljebb menvén a keleti szárnyon két iker vár. Némi
töltény is van kb. félúton a folyosón, a dobozoknál. A 103-as szobában két iker van,
egy energiaital és a harmadik hulla. A 102-esben energiaital van a konyhapulton,
valamint a 4. hulla. A 101-es szobában töltények és az 5. hulla. A 6. és egyben
utolsó hulla a folyosó végén van.

Ideje megnézni a gondnok lakását. Az előtérben filmet fogsz látni. Haladj tovább
a 105-ös szoba felé. Találsz egy energiaitalt a hálószobában, de a piros dobozért
jöttél a könyvespolcon. Újabb film után menj a folyosóra, ahol ismét film jön.
Aztán nézd meg a rajzot a padlón. Menj vissza a 3. emeletre. Mikor kilépsz a
206-os szobából, 4 iker fogja utadat állni. Használd a lépcsőket a 3. emeletre
jutáshoz, a 201-es szoba helyett. Igy be tudsz nézni a 303-as és 304-es szobába.
Ne felejtsd el felvenni a töltényeket átellenben az ajtótól a folyosón.

A 304-es szobában falszörny van, egy iker és energiaital a hálóban. A 303-as
szoba nővérrel fogad meg némi revolvertölténnyel. Miután ezzel kész vagy,
végeztél a szobákkal. Menj vissza a saját szobádba a 201-es szobán kereszül.
A folyosó, mely a szobádhoz vezet, 3 ikerrel lett gazdagabb.

Ha ismét a szobádban vagy, ki kell űznöd az összes szellemet, ami még ott van.
Használj Szent Gyertyákat, ha még van. Ha a szobád már szellem-mentes, ments.
Ha készen állsz, menj a kitört falhoz és vizsgáld meg a fekete tócsát a kereszt
alatt.

Erősen ajánlom, hogy saját magad csináld meg a következő részt. Fogok segíteni,
ha tényleg szükséges, de tudom, hogy a saját tapasztalat jobb ezen a részen.
No persze, ha elbuksz párszor, olvass tovább. A következő rész tartalmaz
némi poén-lelövést, sajnos.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

M. A Végső Harc

*Újfent szólok, az alant leírtak az élvezet rovására mennek. Sajnos nincs mód
másképp leírni. Ugyanakkor nem drámai spoilerek.*

Igen, igaz. Ha visszaviszed a vörös doboz tartalmát a szobádba, a játéknak
lassan vége. Ha belépsz a tócsába a kereszt alatt, majd ott középen a lyukba,
készülj a végső csatára. Vigyél 2-3 gyógyító cuccot, egy fegyvert (leginkább
a revolvert). Természetesen kell közelharci fegyver, és a piros doboz.

Ha betáraztál, ments. Simán meghalhatsz és akkor nem kell elölről kezdeni a
rámolást. Irány a tócsa a kereszt alatt. Egy vörös szobába jutsz. Megnézheted
a terepet, ha akarod, de tök fölösleges, menj a szoba közepén levő lyukba.

Mindenekelőtt sem az ellenséget nem tudod megsebezni, se nem tudod megállítani
a társad, hogy sétáljon. Ehhez ki kell iktatnod az embert. Amit először tenned
kell, hogy használod a piros doboz tartalmát a nagy szörnynél. Ez legyengíti
annyira, hogy ki tudd húzni a szigonyokat a szobrokból. Ki kell húznod mind a 8
szigonyt. Leggyorsabb, ha van legalább 4 szabad helyed a cuccaidnál és egyik
irányba kihúzol 4-et. Utána visszaérve a szörnyhöz, beleszúrod mindet. Majd
el a másik irányba, a teendőd ugyanaz. Siess, hogy megmenthetsd a társad.

Ha mind a 8 szigony a szörnyben van, az árnyékember testet ölt. Most jött
el az ideje, hogy megöld. Használd a revolvert és eressz bele gyorsan annyi
skulót, amennyit csak tudsz. A társad még mindig veszélyben van. Ha megölted
az embert, itt a játék vége.

VÉGE A VÉGIGJÁTSZÁSNAK

 
.:Frissítések:.
 
.:Silenthilles linkek:.
 
.:Nézetség:.
Indulás: 2004-04-22
 
.:Bejelentkezés:.
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
.:I see town:.

In my resteless dreams.

I see that town.

Silent hill.

 
.:Time:.
 
zene
 
.:Partnereink:.

www.gportal.hu/gt2/

www.enactment.uw.hu

 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.